Niin, heräsin aamulla kun Mico lähti viemään Jadea hoitoon. Meno kuulosti rauhalliselta ja ajattelin, että ehkä Mico oli miettinyt eilisillan riitaa. Se soitti mulle ehkä vartin päästä lähdöstä, ja sanoi, että aikoi käydä kysymässä paljonko maksaa renkaiden pyöräytys entisille vanteille. Mä olin mielissäni, sillä oon tosi arka ajamaan talvisin, ja jos saisin jo nyt nastat alle, mä voisin ajella hieman turvallisemmin mielin. No, kului tunti, toinen ja kolmas. Ei näy eikä kuulu herrasta mitään. Ajattelin, että ei se enää voi missään rengasliikkeessä olla. Laitoin viestiä että mihinhän oot jääny? vastauksena "kui." ÄÄH! NII NO EI MITENKÄÄN! OO VAA MEE VAAN! Ajattelin, mutta laitoin, että no mulle sanoit käyväsi kysyyn renkaista, vastauksena "nii i." Laitoin vielä, että ei se mua haittaa mutta oispa vaan kiva tietää. Vastaus: "kylällä."

Ilmeisesti hän ei halua kertoa missä on ja mitä tekee, ja häntä ärsyttää kun kysyn. Miksi sitten olla yhdessä jos ei mitään tehdä yhdessä, eikä toiselle kuulu, missä toinen viilettää? Paitsi sillon jos pitää olla lapsen kanssa. Niin, ja kaikki vapaathan sitten järjestetään niin, että joko Jade viedään hoitoon ja lähdetään yhdessä ulos, tai sitten toinen jää Jaden kanssa kotiin ja seuraavana päivänä vaihdetaan. En mä jaksa tätä!